Zobacz mnie tu:

piątek, 17 stycznia 2014

Akcja dla zwierząt

Kotka Maja- adoptowana marzec 2013
Jest już styczeń. Zaczyna nawet padać śnieg. Na zewnątrz niewyobrażalnie zimno. A za kratkami, na zimnych kafelkach leżą pieski, nie mają kochających rodzin, kogoś na kim położą głowę, komu zjedzą kapcie i obliżą caaaałą buzię. Bardzo tego chcą... Ja mam już 2 kotki i nawet pieska. Już żadne zwierze w mieszkaniu mi się nie zmieści, ale czy to oznacza, że skoro nie mogę przygarnąć, to nie mogę pomóc? Jasne, że nie. Dlatego wraz z wieloma chętnymi osobami zorganizowałam akcje na rzecz bezdomnych zwierząt. Jako fotograf wykonuje chętnej osobie 3 zdjęcia w zamian za 3 puszki karmy dla czworonogów, nie zależnie czy miałczą czy szczekają. Bo chociaż miłości nie możemy im dać to okazać trochę współczucia i nakarmić ich szczupłe brzuszki jak najbardziej.
Kaja i Kocur Maniek- adoptowany lipiec 2013
Niezmiernie żałuję, że pomimo mojej prośby ani TOZ ani Schronisko dla bezdomnych zwierząt w Szczecinie nie chciały udostępnić mojej akcji, na pewno wielu miłośników zwierząt chętnie by pomogło, wsparło. Ale nie robimy tego dla samej instytucji, lecz dla tych co potrzebują.
Jeśli jesteście ze Szczecina lub okolic serdecznie zapraszam was do udziału w akcji! będzie ona trwała do końca lutego, a jeśli dalej będą zainteresowani to i dłużej!!!
Jeśli jesteście z daleka, ale czytacie tego bloga, udostępniajcie go, zarażajcie akcją innych, zorganizujcie coś podobnego w swoich miastach, miasteczkach i wsiach! Warto pomagać, tym, którzy są nam wierni do końca.






Kasia

Oliwia
Monika
Julia








Monika


Samanta

Oliwia

Julia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz